Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Aniołek.com.pl
ul. Szkolna 1c
43-300, Bielsko-Biała

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Aniołek.com.pl
ul. Szkolna 1c
43-300, Bielsko-Biała

Do paczki prosimy o dołączenie oświadczenia wraz z paragonem/fakturą.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl