Postępowanie w przypadku reklamacji
W przypadku chęci złożenia reklamacji zakupionego towaru należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
KROK1. Formularz zwrotu produktu w przypadku reklamacji
Należy wypełnić załączony (kliknij) *formularz reklamacji zakupionego towaru i dołączyć go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Nr faktury i paragonu
- Adres e-mail lub adres do korespondencji
- Nr telefonu
- Nr produktu
- Przyczyna reklamacji
- Data zakupu
- Data wystąpienia defektu
- Uwagi- jeśli konieczne
KROK2. Odesłanie towaru w przypadku reklamacji
Składając reklamację, prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury/ paragonu i uzupełnionym w kroku 1 formularzem na adres sklepu stacjonarnego:
- Aniołek.com.pl
- Szkolna 1c
- 43-300, Bielsko-Biała
KROK3. Rozpatrzenie reklamacji
- Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji po otrzymaniu części reklamowanej przez sklep aniołek.com.pl to maksymalnie 3 dni robocze.
- Prosimy również przed formalnym postępowaniem reklamacyjnym o kontakt telefoniczny, staramy się każdorazowo rozwiązywać wszelkie zgłoszenia z korzyścią dla kupującego.
Postępowanie w przypadku zwrotu zakupionego towaru
KROK1. Zwrot towaru- postępowanie ogólne
- Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij dołączony formularz zwrotu i wyślij na nasz adres wraz z zakupionym artykułem
- Do paczki prosimy o dołączenie oświadczenia (kliknij) *formularz zwrotu zakupionego towaru wraz z paragonem/fakturą.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Nr faktury i paragonu
- Adres e-mail lub adres do korespondencji
- Nr telefonu
- Nr produktu
- Data zakupu
- Uwagi- jeśli konieczne
Adres do zwrotu zakupionego towar
- Aniołek.com.pl
- Szkolna 1c
- 43-300, Bielsko-Biała