Zwroty i reklamacje

Postępowanie w przypadku reklamacji



W przypadku chęci złożenia reklamacji zakupionego towaru należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

KROK1. Formularz zwrotu produktu w przypadku reklamacji

 

Należy wypełnić załączony (kliknij) *formularz reklamacji zakupionego towaru  i dołączyć go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • Imię i nazwisko
  • Nr faktury i paragonu
  • Adres e-mail lub adres do korespondencji
  • Nr telefonu
  • Nr produktu
  • Przyczyna reklamacji
  • Data zakupu
  • Data wystąpienia defektu
  • Uwagi- jeśli konieczne

 

KROK2. Odesłanie towaru w przypadku reklamacji


Składając reklamację, prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury/ paragonu i uzupełnionym w kroku 1 formularzem na adres sklepu stacjonarnego:

  • Aniołek.com.pl
  • Szkolna 1c
  • 43-300, Bielsko-Biała

 

KROK3. Rozpatrzenie reklamacji

  • Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji po otrzymaniu części reklamowanej przez sklep aniołek.com.pl to maksymalnie 3 dni robocze.
  • Prosimy również przed formalnym postępowaniem reklamacyjnym o kontakt telefoniczny, staramy się każdorazowo rozwiązywać wszelkie zgłoszenia z korzyścią dla kupującego.

 

Postępowanie w przypadku zwrotu zakupionego towaru


KROK1. Zwrot towaru- postępowanie ogólne

  • Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij dołączony formularz zwrotu i wyślij na nasz adres wraz z zakupionym artykułem

 

Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • Imię i nazwisko
  • Nr faktury i paragonu
  • Adres e-mail lub adres do korespondencji
  • Nr telefonu
  • Nr produktu
  • Data zakupu
  • Uwagi- jeśli konieczne

 

Adres do zwrotu zakupionego towar

  • Aniołek.com.pl
  • Szkolna 1c
  • 43-300, Bielsko-Biała

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl